Summercamp 2013

SommercampSommeren er over os, studenterne er sprunget ud, ferien står for døren, og vigtigst af alt er VU’s Summercamp 2013 nu klar til at modtage dig den 2.-4. august på Gadsbølle Kursuscenter på Fyn. Summercampen vil i år have fokus på det forestående kommunalvalg.

Vi kan da løfte sløret for, at kommunikationsfirmaet bag Call me, LEAD AGENCY Copenhagen, vil gæste os med ideér og inspiration til, hvordan vi skaber happenings og kampagner, som skaber blikfang, giver mening og forhåbentlig valg. Vi vil også se på valgdeltagelsen – specielt de unges – og hvordan vi kan være med til at sætte skub i processen. Derudover vil der i bedste Summercamp-stil blive arrangeret en fodboldturnering (FU stiller et hold), være workshops og tid til masser af hygge og fest.

Ønsker du eller din forening at stille med et fodboldhold (evt. at udfordre FU) kan I kontakte VU Viborgs egen Jakob Harritz på harritz@vu.dk eller tlf. 40 57 11 22.

Alt i alt bliver det en fantastisk lærerig, lækker og dejlig weekend med fuld forplejning! Grundet pladsen på Gadsbølle er der kun sat 100 pladser til salg, så skynd dig at købe kurset, inden det er for sent!

Det foreløbige program ser således ud:

Fredag
14.00 – 15.00 Indtjekning
15.00 – 15.30 Velkomst og præsentation
15.30 – 16.30 Valgdeltagelse – hvad får os til at stemme? v. Ph.d.-stipendiat ved KU, Jens Olav Dahlgaard
16.30 – 17.00 Pause
17.00 – 18.30 Workshops
18.30 – 19.30 Aftensmad
19.30 – Aftenfest

Lørdag
10.00 – 10.30 Morgenmad
10.30 – 12.00 AKU-workshop
12.00 – 13.00 Happenings og kampagner, der giver resultater v. kommunikationsfirmaet LEAD AGENCY Copenhagen
13.00 – 14.00 Frokost
14.00 – 15.30 KVRU-workshop
15.30 – 18.30 Fodboldturnering
18.30 – 19.30 Aftensmad
19.30 – Aftenfest

Søndag
10.00 – 11.00 Morgenmad
11.00 – 12.30 AKU-workshop
12.30 – 13.30 KVRU-workshop
13.30 – 14.30 Oplæg v. Venstre-spidskandidat
14.30 – 15.30 Oprydning og rengøring

Sidste tilmelding er mandag den 29. juli kl 12.00, hvorefter deltagermaterialet vil blive udsendt. Køb kurset på webshoppen  og markér din deltagelse på Facebook.